BlackLucretius annIversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my BornDay :-D

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday 5 March 2012

selamat ulangtahun sayang

4March ...
maka genaplah umur seorang anak perempuan ini 19 tahun . dan untuk kali pertamanya dia menyambut hari kelahirannya tidak berada disamping umi dan keluarga . mengalir airmata anak ini mengenangkan kesdihan yg tak terhingga . #KESIAN
tapi kesdihan terubat sebab dapat sambut dgn yg tersyg jue :-) mr.BlackLucretius a.k.a Muhd Hassan b. Harris.   thankx b :-D ... even tapat hadiah lg , tp aku ta mengharap pown sebab dia tgh tade duet . tapelha. last year befday dia aku ta bg pape pown, tp dy bg keychain couple . tapi aku still mharap dia bagi adiah . #hahahaha
BTW, i would like to tell uolz about how my born a little #cewahh . ckp omputeh lakx . HAHAHA
4MARCH1993 time tuh RAMADHAN yg penuh dirahmati, agak agak dlm kul 7pg kowt . and time tuh pak ude aku stay ngan family aku, kire skolah kat serting lha, then, ude daa bsiap nak g skolah time tuh, umi rase ta sedap badan, saket perut nak beranak . aiseyhhh . tapat aku bayangkan . huhu
umi mintak tolong ude panaskan air , umi duduk kat tangge umah. sejurus jer ude siap panaskan air, pandang jer belakang, ude nmpak a baby kuar dari perut umi menggelongsor dr atas cmpai bawah, #KEDEGANG !! habis kepale aku . tersembam baby aku kat lantai. naseb bek tangge tak tinggi and lantai kayu .  TAK MENANGES PLAKX TUH !! #baeknyer aku !!!!! hahahaha
a weird baby . kuar tak nanges mcm baby laen , lmbat effect, daa lamer cket baru nanges . huhu
lahir ku tak bersambut doktor or bidan, tapi disaksikan pakude n umi . #MALUUUU
pape pown aku tetap bsyukur sebab berjaya dilahirkan dgn selamat dan hidup cmpai hari nie . even penah menghembuskan nafas terakhir time kecik dulu sebab sawan + demam panas . naseb bek tak jadi tige suku . huhu . AHAMDULILLAH . bsyukur lha sesangat :-) 
TERIMA KASIH daun keladi to PUANRUSNISUMAN sebab penat tahan saket mase nak beranak kan adek . adek sygg umi dunia akhirat . thankx jugakx sebab umi ingt lg befday adek biler . huhu .TAPI !! umi lupe aku daa bape tahun . ingat daa 21 , siap ckp aku budak lg tuh . #umi, daa boley kawen oke . hahaha . GATAL TAW . ****AYAH, adek daa 19 tahun . terima kasih ayah sebab curahkan segala kasih syg yg ta berbelah bahagi selamer ayah hidup . adek mintak maaf. adek tahu ayah tahu adek buat ape, adek ingat ape, adek ckp ape , dan adek dengar ape kann . adek mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. ayaH umi, LOVEUSOMUCH HERE AND AFTER
AL-FATIHAH
ATOTOTTO . manje anak umi
maaf umi . maaf maaf maaf


#naseb bek tak jadi tige suku . ALHAMDULILAH bsyukur lha sesangat . huhu
17FEBRUARY !! befday dia !! pown aku ade dgn dia tapi dia terpakse hantar aku pulang noghori sebab terlepas bus . huhuhuhu . tapat celebrate pown and time tuh pown aku tade duet . dan nak jadikan cerita, time aku cuti seminggu tuh, PT pown masuk , tp dapat MYR1987 jer sebab daa tolak WPP . #sedeyy !!
memang rezeki dia kan ?? aku carikkan jam ! sebab dia bising cgt nak jam rantai besi tuh kan ??!! bbbbbrrrr . aku pown beli lha sepasang #bukan seutas ! means aku pown ade ! hihihiii . jam yg same pattern tapi aku kecik sikit drpd dia punyer ! for the first time aku pakai jam ' gugurl ' tuh, sumpah geli !! rase nak potong jer kalau boley . errrggggghhhhhh . #feminine kowt . mgewdik lakx haih 



coupling watch !! shoo shuuwwiiittt !!

hahahaha . lamer lamer kene besekan jua . huhu
thankx to my familymate, my buddies, my roomate SYARINA 'AQILAH, my homate, my classmate, my soulmate especially yg wish befday aku dan ingat befday aku yeah . sayanggg koranggg ketat ketat




No comments:

Post a Comment